woensdag 6 mei 2015

Hema soft matt lipbalms

Hee dames, 

Daar ben ik weer eens! 
De afgelopen weken loopt er een enorme hype rond de soft matt lipbalms van de Hema, en dat kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan! 


Dit is hoe ze eruit ziet, simpel, strak en kleurrijk. Zoals we van de Hema gewend zijn.


Ik heb deze kleuren meegenomen, 04, 07 en 08. Deze kleuren spraken mij het meest aan en staan het mooist bij mijn huidskleur. 
Er was nog een mooie donkerpaarse die mij ook wel aansprak maar deze was helaas niet matt. (Dit was 08 van de glimmende variant van deze lipbalms.)

En dan natuurlijk, misschien wel het belangrijkste, de swatches! 


Op volgorde, 04, 07 en 08. Zoals je ziet is het pigment meer dan prima. Ze voelen ook prettig en verzorgend aan. Helaas blijven ze wel afgeven en zijn ze dus niet helemaal kissproof. Maar goed, voor die €3,50 kan ik ze dat wel vergeven! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten