vrijdag 8 mei 2015

Essence Cinderella collectie

Één van de collecties waar ik echt op zat te wachten de afgelopen tijd was de Cinderella collectie van Essence, en dan met name op de prachtige highlighter en de gedurfde blush. Wat voor mijn doen heel bijzonder is want eigenlijk draag ik zelden tot nooit blush. Ik heb redelijk veel roodheid in mijn gezicht dus ik vind blush bij mezelf altijd een beetje "eng", bij mijn modellen daarentegen hou ik enorm van een mooie goed aangezette blush.

Maar goed, de Essence Cinderella collectie dus, na lang wachten is hij er dan eindelijk en heb ik ook nog eens weten te scoren wat ik wilde hebben! kijken en genieten jullie mee van al dit moois?

Hoe schattig is dit?!

Ik ben en blijf een sucker voor verpakkingen en hoe ongelofelijk schattig is de verpakking van deze blush?! 
De verpakking van de hightlighter is een beetje saai, simpel en redelijk standaard voor Essence, wel is het motiefje in de hightlighter zelf onwijs schattig. Het gehele product bestaat uit roosjes.

 
01 So this is love.

                                   
                                                                                  01 The glass slipper

Zoals ik al zei is de verpakking van de blush spannender dan die van de highlighter, maar ondanks het feit dat ik een enorme sucker voor verpakkingen ben gaat het ook mij toch echt om de inhoud. Op naar de swatches!


Zoals je ziet zijn beide enorm goed gepigmenteerd. De highlighter is werkelijk prachtig en maakt zijn saaie verpakking dan ook meer dan goed! De blush is mooi op de bouwen maar kan ook zeker subtiel gebruikt worden, misschien dat ik deze nog wel eens ga gebruiken. Het is in ieder geval een leuke frisse kleur voor van de zomer! 


Hier zie je de producten op mijn gezicht. Ik heb de foto even met flits gemaakt zodat je de highlighter goed kan zien. Met deze moet je wel uitkijken met opbrengen trouwens, het is al snel teveel maar zodra je leert doseren is het een prachtig dingetje. De blush is een stuk minder heftig dan ik in eerste instantie dacht en is prettig om mee te werken.

De producten kosten €3,39 per stuk. 


Hebben jullie producten uit deze collectie weten te scoren, en zo ja, welke dan? 



liefs Anne.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten